הדפסה

בא כוח תובעים עו"ד אנור אבו לאפי

פרוטוקול

התובע מוזהר כדין:
ש.ת. נסעתי ברח' התנופה לכיון קניון ישראל יצאתי ליד משרד הרישוי ועליתי אחרי הכיכר יצאתי פתאום שמעתי מכה מאחורה ירדתי מהאוטו באוטו היתה אשתי ועוד ילד קטן וגם אחותי והם נבהלו, בגלל מצב הפקק בכביש עליתי מהר לאוטובוס כדי לא לעכב אותו, נתן לי את הכרטיס ואמר לי סע לשלום זה כל מה שהיה. התאונה היתה בדיוק במקום הזה ליד קניון ישראל. התאונה היתה כמה מטרים אחרי הכיכר שצמודה לקניון. אני נסעתי לכיון קניון ישראל.
ש.ת. (העד מעיין במפת האזור) העד מראה היכן היתה התאונה במפה, עליתי ברח' התנופה והתאונה היתה בכיכר.
ש.ת. לא נכון מה שאומר הנתבע שהתאונה היתה בצומת הרחובות התנופה ודרך בית לחם, אני עדיין לא הגעתי לשם זה היה במקום שאמרתי, האוטובוס נסע בירידה ואני בעליה אני כבר השלמתי כמעט את הכיכר ואז האוטובוס שבה מלמעלה פגע בי מאחור.

ח.נ.:
ש.ת. אני לא זוכר מתי היתה התאונה אולי בשעה 11:00 בבוקר יכול להיות שזה היה בשעה 10:00.
ש.ת. לא נכון שאני רציתי ליסוע לדרך בית לחם.

מר מרואן חשב מוזהר כדין:
ש.ת. נסעתי באוטובוס עם נוסעים ירדתי מדרך חברון לרח' התנופה, היתה לי תחנה מצד ימין עצרתי בתחנה הורדתי וקלטתי נוסעים הצומת היתה פקוקה ונסענו התובע היה נוסע מולי ורצה לפנות שמאלה לדרך בית לחם והוא עקף ופגעתי בו.
ש.ת. אני לא עצרתי כי הוא עבר פתאום.
ש.ת. לא נכון מה שאומר הנהג ברכב התובעת שהוא היה במעגל התנועה שליד קניון האחים ישראל , התאונה היתה בדיוק איפה שאמרתי.
ש.ת. המכה אצלו היתה בצמיג האחורי בצד ימין. המכה אצלי היתה בחזית האוטובוס.
ש.ת. היה מרחק בין המכוניות ולכן הוא ניסה לפנות שמאלה בין המכוניות.

ח.נ.:
ש.ת. היו עוד רכבים לידי הם חיכו וגם היו רכבים לפני שחיכו שהצומת תתפנה.
ש.ת. (העד מסמן על המפה היכן הכיכר והצומת) התאונה אירעה בצומת דרך בית לחם בשרטוט שאני מראה לך אני עצרתי בתחנה שאני מסמן בצהוב. היו לפני רכבים שסגרו את הצומת וגם מדרך בית לחם יש רכבים שיוצאים ופונים ימינה .
ש.ת. אני חתום על ההודעה על התאונה שאתה מראה לי.
ש.ת. אני לא כתבתי את מה שכתוב בהודעה אני אמרתי למישהו והוא מילא.
ש.ת. הפגיעה באוטובוס בחזית האוטובוס והפגיעה שלו בצמיג האחורי מצד ימין.
ש.ת. אני הסברתי מה שהיה זה לשאלתך שנהג התובעת אומר שהוא היה בכיכר וכבר יצא ממנה.

ב"כ התובע: יש פערים גדולים בירידת הערך בין חוו"ד השמאים ואני מבקש שביהמ"ש יתן דעתו על כך.

<#3#>
החלטה

פסק הדין יישלח לצדדים.

<#4#>

ניתנה והודעה היום י"ג אלול תשע"א, 12/09/2011 במעמד הנוכחים.